sobota, 31 marca 2012

Fakty o 1D part 8. + Oficjalne strony twittera chłopaków ♥

Twitter :
Harry : 
Louis : 
Niall : 
Zayn : 
Liam : 


#301Niall: Lubię orzechy, a Zayn je zawsze ma, więc często mu je zjadam. Liam: Niall jest wiewiórką.
#302.Liam: Louis jest jak telewizja... czasami chcesz ją wyciszyć.
#303.Liam: Gdzie Louis? Fan: ...na dachu. Liam: Co on tam robi?! Fan: Opala się? Liam: Szaleniec!
#304.Zayn: Płakałem przez tydzień, kiedy dowiedziałem się, że Święty Mikołaj nie istnieje. ( haha. )
#305.Harry: Jesteś głupi czy coś? Louis: Coś. ( tak, coś ;d )
#306.Niall: Wewnątrz jestem Supermanem Louis: Ja jestem Pokémonem. Harry: Ja seksowny. Liam: Jestem cudowny! Zayn: A ja jestem Zayn.
#307.Fan: Jesteś niesamowity Liam! Jestem twoją największą fanką! Liam: Ile masz wzrostu? (hahahahaha xD)
#308.Zayn: Bycie w centrum trochę mnie przeraża, martwię się, że będę postrzegany jako zła osoba. ( ale ty nie jesteś złą osobą ♥ )
#309.Zayn: Mamy fanów na caaałym świecie. Niall: Szczerze? Powiedz im, żeby wysłali mi trochę jedzenia! ( Spoko, daj tylko adres. )
#310.Niall: Moja księżniczka jest w drodze, muszę po prostu na nią poczekać. ( Może być księżniczka w trampkach? )
#311.Co najdziwniejszego dostałeś na święta? Louis: Skarpetki. Liam: To dziwne, przecież ty ich nigdy nie nosisz!
#312.Louis: Jedynym powodem, dla którego noszę paski jest to, że tak naprawdę chcę być zebrą. ( o.O )
#313.Niall: Jak nazywa się dziecko łabędzia? Louis: Mały łabłądek!
#314.Louis: Stary, właśnie widziałem cię w TV!!!" Harry: "Naprawdę? O mój Boże! Na jakim kanale? Louis: Na Animal Planet. ( hahahhahahahahaha )
#315.Louis: Woooooah, uspokój się loczku!
#316.Harry: To Niall przytula najlepiej. ( Musze wypróbować! )
#317.Wolelibyście pocałować dziewczynę, czy zjeść pizzę? Harry: Pocałować dziewczynę! Niall: ZJEŚĆ PIZZĘ! ( Już się bałam, że powie "zjeść dziewczynę" :D )
#318.Zayn: Jestem największym zazdrośnikiem na świecie! Kiedy jestem ze swoją dziewczyną, zawsze ją całuję, więc wszyscy wiedzą, że jest moja.
#319.Harry: To zajmuje tylko chwilę... nazwanie dziewczyny "grubą", ale ona bierze to do siebie na całe życie i zaczyna się głodzić. Pomyśl zanim coś powiesz. ( Ohh.. Hazza ♥ )
#320.Umówiłbyś się z kobietą powyżej 44 lat? Harry: Nie sądzę... Louis: A ja myślę, że mógłby. Harry: Boję się tego, że bym mógł!
#321.Louis: Jednego dnia oglądaliśmy "To właśnie miłość", kiedy nadeszła scena ślubu Harry się rozpłakał.
#322.Niall: Ta stała nagość Harrego jest naprawdę zaraźliwa. ( hahahaha. )
#323.Harry, co jest najlepszą częścią bycia w boybandzie? Harry: Dziewczyny!
#324.Zayn: Najlepszą partią ciała dziewczyny są jej oczy
#325.Zayn: Spędziłbym dzień z fanami, gdyby nie byli tacy głośni. ( Ojj, Zayn, wystarczy poprosić ^^ )
#326.Liam: Kiedy byłem młodszy ciągle mówiłem, że chcę mieć brata. A teraz mam czterech. ( Hahaha )
#327.Nienawidzimy, gdy nasi fani płaczą. Powinni się cieszyć kiedy nas widzą! ( Ale oni płaczą ze szczęściaa. xd )
#328.Liam: Zayn ma nowe motto na każdy dzień, myślę, że to niesamowite! ( Nawet bardzoo ^^ )
#329.Płacicie za dziewczynę na pierwszej randce? Wszyscy: Tak! Niall: Za wszystkie randki. Zayn: Zawsze płacę za dziewczynę. ( Mhm.. Gentelmeni ^^ )
#330.Zayn: Nie ma nic lepszego od leżenia z dziewczyną na łóżku, czy na kanapie rozmawiając z nią. Brzmi banalnie, ale uwielbiam to. ( Zay - żółwik! )





1 komentarz:

  1. Fajny blog zapraszam tez na mojego bloga
    http://blaskmojegoogonawswietleksiezyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń