czwartek, 29 marca 2012

Fakty o 1D part 7.

#245.Czy masz jakieś dziwne nawyki? Zayn: Lubię króliki. Louis: Bo to rymuje się z nawykami
#246.Gdybyś mógł być jednym członkiem 1D którym byś był? Zayn: Byłbym Louis'em. Niall: Byłbym Zayn'em. Liam: Byłbym Niall'em. Louis: Byłbym Max'em.
#247 Nasi  fani są jedynymi w swoim rodzaju. Oni są bardzo głośni, bardzo poświęceni nam. I kochamy uwagę, jesteśmy młodymi facetami. - Niall
#248.Z moja wiedzą i zrozumieniem meczu piłki nożnej, czuje się jakbym powinien być dużo lepszy w piłce. ~ Harry Styles. ( daj mi korepetycje. pleas ! )
#249.Ja po prostu lubię sen. Lubię moje łóżko. Nie podoba mi się wydostawanie z niego. ~ Zayn Malik. ( mamy tak dużo wspólnego xD )
#250.Fanka : Zayn, dlaczego nie nosisz mankini skoro jest tak gorąco na zewnątrz? Zayn : Będę nosić moje, jeśli ty będziesz nosić swoje.
#251.Czy wy zawsze się dogadujecie? Zayn: Zawsze się dogadujemy. Kochamy siebie i my będziemy żyli długo i szczęśliwie. ( amen ! )
#252.Mieć tak duży wpływ na życie ludzi jest tak miłą rzeczą. ~ Louis Tomlinson. ( ;** )
#253.Dziennikarka : Lewis. Publiczność : LOUIS, LOUIS! Louis : *uśmiecha się*. Dziennikarka : Przepraszam! Louis, Louis! Louis : Jest w porządku. Lubię twój francuski. ( Lewis ♥ )
#254.Dziennikarz : Miłego dnia. Niall : Ja też cię kocham. ( hahha. )
#255.*Do płaczącej fanki* Harry : Uśmiech!! Daj spokój! *Trzyma ją w ramionach* Miło mi cię poznać.
#256.Dziewczyny mówią, że jesteś atrakcyjny, przystojny... Harry : Przestań! ( jesteś atrakcyjny i przystkojny *.* )
#257.Mój menadżer zadzwonił do mnie i powiedział mi, że jesteśmy numerem jeden, a ja oszalałem i taksówkarz wyrzucił mnie z samochodu. - Niall
#258.Brytyjscy fani myślą że ja i Harry jesteśmy gejami. ~ Louis Tomlinson. ( hahaha. nee, oni mają mnie! )
#259.Mamy jeden wielki pięcioczęściowy romans. Bromans. ~ Louis Tomlinson. ( Ekhem. ja tu jestem !! )
#260.Louis złośliwy, czy to prawda? Louis : Nie.. Harry : Jesteś.
#261.Jeśli znalazłbyś dziewczynę i naprawdę byś pokochał to zrobiłbyś wszystko? Nawet rzucił palenie? Zayn: Zrobiłbym wszystko dla dziewczyny moich marzeń. ( o mamo ;* , dla mnie nie musisz rzucać ;* )
#262.Gdybyś był dziewczyną przez jeden dzień, z kim byś chciał się umówić? Zayn: Channing Tatum.
#263.Nie potrzebuję ideału. Po prostu potrzebuję kogoś kto sprawi, że poczuję się jak ten jedyny. ~ Zayn Malik. ( złote myśli Malika ♥ )
#264.Eleanor nie jest modelką? Louis : Nie, ona nie jest, ale ona może być!
#265.Czego najbardziej brakuje ci w byciu sławnym? Zayn: Budzenia się i nie troszczenia o to jak wyglądam.
#266.Za każdym razem, kiedy spędzam czas z Zaynem, czuję się jakbym był fajniejszy. ~ Niall Horan. ( ale ty jesteś fajny ! )
#267.* 1D rozmawiają z Khloe Kardashian* Harry: Niall patrzy na twoje zdjęcia, zanim pójdzie do łóżka. Niall: To kłamstwo. ( Mvahahahaha. ;p )
#268.Myślę, że przez jeden dzień chciałbym być Harry'm, ponieważ chciałbym mieć kręcone włosy. ~ Louis Tomlinson.
#269.Chciałbym po prostu, ja bym po prostu... Chciałbym latać! ~ Louis Tomlinson. ( tak jak Kevin ! ♥ )
#270.Blondynki czy brunetki?Niall: Blondynki. Zayn: To i to. Harry: Brunetki z pięknym uśmiechem. Liam: Nie obchodzi mnie to. Louis: Harry. ( jestem blondynką, ale Hazza - od czego są farby do włosów? ;d )
#271.One Direction i Directioners są rodziną, aż do końca. ~ Liam Payne. ( AMEN ! )
#272.Właśnie widzieliśmy nagiego mężczyznę na drodze. Harry : Przepraszam za to, chłopaki. ( hahahahaha. padłam XP )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz