wtorek, 27 marca 2012

Fakty o 1D part 6.

Siemka ^^ Dzisiaj w szkole było meega ;*  Wyniki z testu z majcy mam 3 .. Yeaah !! Brawa dla mnie :D. Mieliśmy zastępstwo na przyrodzie :D, mieliśmy polski -,-' . zastępstwo na religi - mieliśmy majce -,-' i zaspępstwo na WDŻ i byliśmy na kompach :D Wzdychałyśmy z moją kol do chłopaków z One Direction, moja kol szczególnie do Nialla ( blondynka ) ^^

#184.Czego nienawidzicie? Niall : Ptaków latających w domu, to straszne. Jestem przerażony, bo one się boją.
#185.Harry : Nie mam kalendarza, po prostu porysowana znaki na ścianie. Louis: To brzmi dość... psychotycznie.
#186.Co myślisz o byciu dziewczyną? Liam: Jestem dziewczynką. ( haha ♥ )
#187.Liam płakał raz z powodu fana. To coś związanego z łyżkami. ~ Louis Tomlinson. ( Bidul. )
#188.Kiedy Zayn zakochuje się, nikt nie może go powstrzymać .. ~ Liam Payne. ( o mamo ;* )
#189.Instrument, który opisuje ciebie. Niall: Gitara. Louis: Harfa. Harry: Fortepian. Liam: Perkusja. Zayn : Trójkąt. ( Zayn - żółwik! )
#190.Czy kiedykolwiek śpiewałeś, kiedy byłeś pod prysznicem. Wszyscy: NIGDY. Louis: Nie bierzemy prysznica.
#191.Niall : Zayn jest jednym tajemniczym, nigdy nie wiesz co on myśli. Zayn *Patrzy i uśmiecha się* : Owca.
#192.Kiedykolwiek obejmowałeś dziewczynę członka 1D? Harry : No tak, to jest Liam.
#193.Zayn : Widziałem film, który rzeczywiście był o mnie i Harrym. Ta muzyka w tle była tak romantyczna i powolna. I było kilka wywiadów, gdzie patrzyliśmy na siebie. Harry : Zrobiłem ten film. ( Hah. )
#194.Jeśli zobaczysz Nialla bez jedzenia na jego ręce,on może śpiewać, albo właśnie zrobił sobie przerwę na trzy minuty. ~ Louis Tomlinson.
#195.Najdziwniejsza rzecz jaka stała się podczas koncertu. Louis : Dziewczyna, która pokazała piersi. Wszyscy : To było świetne. ( hah, im to się podoba, pewne ! )
#196.Co wzięlibyście w trasę gdybyście mogli? Zayn, Niall, Louis, Liam : Pies! Harry : Kot! ( Hazza - żółwik! )
#197.*Kiedy paparazzi mijają chłopców Harry lubi mówić* : Tylko uśmiech i fala, chłopcy... uśmiech i fala." ( uśmiech i fala ;* )
#198.Dobre poczucie humoru i ktoś kto jest lojalny i słodki. Lubię słodkie dziewczyny. ~ Harry Styles."
#199.Niall: Jestem bardzo grubym idiotą! Harry: On się przewrócił.. *Wszyscy się śmieją* Louis: PROSZĘ, POWIEDZCIE, ŻE NAGRALIŚCIE TO.. ( hahahahhaha. )
#200.Chciałbyś iść na randkę z Adele? Harry: Oczywiście, ona jest niewiarygodna! Niall: Ja mogę tylko z nim. ( a ze mną ? ;o )
#201.Liam jest bardzo dobrym facetem. Będzie bardzo dobrym tatusiem pewnego dnia. ~ Niall Horan. ( no pewne ! )
#202.Twoje największe marzenie? Louis : Żeby Kevin wrócił. ( ja widziałam dzisiaj Kevina !! )
#203.Dobre poczucie humoru i ktoś kto jest lojalny i słodki. Lubię słodkie dziewczyny. ~ Harry Styles.
#204.Chcę mieć opiekuńczą dziewczynę. Niall : Nasi fani są opiekuńczy. ( ja jestem opiekuńcza :D aww ;* )
#205.Po prostu patrząc na ciebie, Zayn może powiedzieć, że kłamiesz. ~ Liam Payne. ( Oj.. )
#206.Teraz muszę zapytać o bromance między Liamem i Niallem, a Harry'm i Louis'em. Zayn : Aaaah zabijasz mnie. *Do Liama* Liam, myślałem, że to ja i ty?
#207.Harry: Publiczność w Dublinie zawsze jest szalona. Louis: Podobnie jak Niall! ( a w Polsce też jest szalona ;** )
#208.Zayn: Louis, ja zjadłem twoje marchewki.. Przepraszam, chciałem ci powiedzieć, ale bałem się! Louis: Zdrajca! ( Omm. Nie wolno jeść marchewek Lou )
#209.Myślę, że to co sprawia, że Niall jest piękny to są jego blond włosy, jego irlandzki akcent i osobowość. ~ Liam Payne. ( blond włosy. aww ;* )
#210.*Do Nialla* Czas się skończył, ale zaakceptuję twoją odpowiedź, bo lubię kolor twoich włosów! ~ Louis Tomlinson. ( hah )
#211.Co myślisz o amerykańskich dziewczynach? Harry : One są naprawdę gorące. Naprawdę bardzo gorące! ( w polsce teeż ;D )
#212.Chcę żyć wiecznie,ponieważ z naszymi fanami.Nie chcę ich opuścić. ~ Zayn Malik
#213.Zayn jest dziełem sztuki.Każda strona w nim jest piękna. ~ Niall Horan ( Oj tak. ; ** )
#214.Zayn walczy o wszystko co kocha . ~ Liam Payne


Mój best który był na głównej. ~ jakaś ciota go skopiowała i wrzuciła na hoty.pl -,-
Jeśli ktoś nie widzi pisze tam: Chiał(a)bym żeby oni wpadli na moje urodziny ;) (zdj LMFAO) (zdj. Beach Please) Chciał(a)bym żeby oni wpadni na moje urodziny ;) (zdj One Direction)




1 komentarz: