piątek, 23 marca 2012

Fakty o 1D part 3.

Hejo ludzie ^^. Byłam wczoraj w szkole i mam obniżone zachowanie za wagary :D:D
Mvahahaha xd i nasza kara - zrobienie gazetki -,-" AYFKM? Ale mi kara. =D ale ja sie ciesze xD
fakty:  ( aww ;* )

63.Harry nie lubi majonezu. ( Harry - żółwik ^^ )
64.Justin Bieber utknął igłą w moim tyłku. To jest jedno wielkie szczęście doktorze. Myślę, że znam swoją przyszłą karierę ~ Liam Payne
65.Właśnie dobrze jest porozmawiać z Liamem na poważne rzeczy. Jeśli czujesz że masz dołek, przyjdź i porozmawiaj z tatusiem Liamem.  ~ Louis Tomlinson. ( Już idę :( )
66.Raz jako dziecko chciałem pływać z moimi rybami akwariowymi. Ale teraz tego żałuję. Przypadkowo zmyłem je, kiedy oczyszczałem wodę. ~ Liam Payne. ( hahaha. xp )
67.Moje głośniki wydają dziwne dzwięki jak szum Nialla uczyniłby to z jego dna. ~ Liam Payne.
68.Ogolić głowę całkowicie albo nigdy w życiu nie mieć własnego żółwia? Liam : ..... Nigdy nie? Ja ogolić głowę! ( hah :D, Lii bez włosów? nigdy! )
69.Kto jest najmniej romantyczny? Liam : Niall. On nie dba gdzie jest lub z kim jest, on zawsze mówi niewłaściwe rzeczy. ( Aj tam ^^ )
70.Kto jest najbardziej znanym kontaktem do którego możesz zadzwonić teraz? Liam : Najsłynniejszy kontakt jaki mam to ... ty. (Harry).
71.Teraz mamy więcej pytań dla was, od FANÓW! Louis : FANÓW?! *wszyscy się śmieją*.
72.*Ktoś jest za tobą* Liam : Boże, rzeczywiście przestraszyła mnie tam.
73.Niall : Louis denerwuje mnie czasami. On dużo mówi. Louis : Poważnie, on mówi o sobie.
74.Niall : *przytula fana*. Fan : Nie, chcę by Louis mnie przytulił. Louis : Nie, chcę przytulić Nialla. *przytula Nialla*. ( Nie chcesz tulać Nialla? Nie będziesz tulana przez nikogo ^^ )
75.Coś się dzieje między Harry'm i Louisem, coś, czego nie można wytłumaczyć. ~ Liam Payne.
76.Louis : Jestem człowiekiem z marzeniami. Harry : Jego pupa nazywa się 'marzenia'.  ( aww ;* marzenia. Haha xd )
77.Myślę, że jestem jak Troy z High School Musical, bo też kocham koszykówkę i śpiew. ~ Liam Payne. ( ale jesteś Liam z One Direction i niech tak zostanie. AMEN ! )
78.Harry:Myślę że chciałbym zostać Davidem Hasslehoffem...aby zobaczyć co by się działo. Louis: Tak, nikt nie wie co się stanie,tylko on.
79.Kocham patrzeć jak Zayn śpi. On ma wtedy uroczą twarz. ~ Liam Payne. ( aww ;* )
80.To wszystko czego potrzebuję. Trochę ciasteczek, trochę mleka i wy. ~ Liam Payne. ( ♥.♥ )
81.Najtrudniejsza piosenka do zaśpiewania? Niall : WMYB. Liam : Moments. Louis : Save You Tonight. Zayn : Tell Me A Lie. Harry : WMYB.
82.Dopóki mamy naszych fanów, to marzenie się nie kończy. ~ Niall Horan. ( ;** )
83.Kto rozmawia z mamusią najczęściej? Louis : Prawdopodobnie ja i wcale się nie wstydzę tego powiedzieć. ( ^^ )
84.Szukam oddechu, szukam realnego życia, to trudne do znalezienia, kiedy kocham cię nie do wiary. ~ Zayn Malik. ( z serii - Malik i jego złote myśli ;** )
85.Naprawdę chcę syna. Nie obchodzi mnie czy wcześniej musiałbym mieć dwadzieścia dziewczynek, żeby go mieć. ~ Louis Tomlinson. ( Lou, żółwik ! )
86.Harry : Liam jest zapalonym całującym. Liam : Nie mów o całowaniu, jesteś jeszcze młody. ( hahahha xd )
87.Chcę żyć wiecznie, ponieważ z naszymi fanami. Nie chcę ich opuścić. ~ Zayn Malik.
88.Nie tylko z Zaynem rymuje się próżny. To rymuje się z Payne.
89.Niall : Chcę mieć dzieci w przyszłości. Zayn : Przyzwyczaj się. Nigdy nie będziesz w ciąży. ( A to się jeszcze okaże :D:D )
90.*Chłopcy mówią po hiszpańsku* Niall : Jesteśmy najlepsi na świecie. Liam : ........... Temperówka. ( xD )
91.Jeśli miałby być szósty członek One Direction kto by to był? Harry : Rich Clark. Liam : Mr. Bean! ( Ołł jes ! :D )
92.Zayn woli poślubić fankę, niż modelkę. ~ Liam Payne. ( aww ;* )

Myślę, że będą się wam podobać ♥ ^^

No i jak zwykle - fotki z 1D ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz