środa, 21 marca 2012

Fakty o 1D part 2.

Dzisiaj zerwałam się z lekcji więc mam możliwość dodania wcześniej notki :D



35.Louis: Czasem masz niezłego stracha, nieprawdaż Niall? Niall: Tak, to prawda. Fani często walą w maskę samochodu gdy jedziemy, lub łapią nas za tyłki gdy przeciskamy się przez tłum. ( hahahah xd )
36.Słońce czy śnieg? Zayn: Śnieg.
37.Jakie są trzy rzeczy, bez których nie mógłbyś żyć? Niall: Mój telefon, serce i moja rodzina. ( słodkie ^^ )
38.Fanka na twitterze do Harrego: Kocham Louisa Tomlinsona... bardziej od Ciebie. Harry: Jak śmiesz... (Ołl, jak śmie! :D, hahaha - mocne ! )
39.Harry: Wydaje mi się, że ludzie powinni bardziej pomyśleć zanim napiszą coś na twitterze.
40.Niall: Nigdy nie pomyślałbym, że skończę w zespole. ( Ale skończyłeś, Dzięki Bogu! )
41.Caroline: Harry myślisz, że odpadła właściwa osoba? Harry: Um... Nie wiem. Myślę... Myślę... Louis: ON MYŚLI! ( Hahaha, Lou, ty zawsze mnie powalasz xD )
42.Zayn: Kochamy kobiety i wygląda na to, że one nas też. ( No sie wie! )
43.Kiedy ostatnio powiedzieliście komuś, że go kochacie? Zayn: Powiedziałem to mamie dziś rano. Niall i Liam: Ja też. Louis: Powiedziałem mojej mamie, że ją kocham rano. Harry: Powiedziałem mamie, że ją kocham wczoraj wieczorem. Louis: Cóż, my powiedzieliśmy to rano, więc jesteśmy lepszymi synami od ciebie. ( hah )
44.Harry: Zawsze chciałem być jedną z tych osób, które tak naprawdę nie przejmują się tym co myślą inni. Ale nie jestem. ( Hazza, nie przejmuj się! )
45.*na temat wyzwisk pod jego adresem* Harry: Dlaczego mnie nienawidzicie? ...Co ja takiego zrobiłem? ( No właha ! Co on wam zrobił ? *do anty* )
46.Liam: Harry jest jak młodszy brat, pomagam mu, a on prosi mnie o zrobienie mu kanapek.
47.Niall: Fani stali się... nazywają siebie 1D Family *rodzina 1D*. Harry: To niesamowite, że są tacy dobrzy. Liam: Zdecydowanie jesteśmy rodziną. Zayn: To piękne. Liam: Dlaczego to się wydarzyło? Louis: To jest takie... wow. ( To takie wow ^^ Family 1D!! )
48.Chciałabym wiedzieć, co chcecie zrobić przed 60? Louis: Wydać singiel na innej planecie. Niall: Chciałbym odwiedzić tą planetę. Liam: Chciałbym mieć trasę koncertową na innej planecie. Harry: Ożenić się na innej planecie. Zayn: A ja chciałbym mieć psa! ( Hah, tak skromnie Zayn ;D )
49.Louis: Mam zdjęcie swoje i Harrego na stoliku nocnym. ( oo.. Lou ! Pokazuj ! )
50.Niall: Jezus kocha wszystkich, ale to ja jestem jego ulubieńcem. ( Niall - ty i ta twoja skromność xD )
51.Liam; Raz płakałem w restauracji, bo kelnerka nie pozwoliła mi jeść zupy widelcem, tylko kazała używać łyżki. ( biedactwo ^gdyby ktoś nie czaił Lii boi sie łyżek^ )
52.Liam: Niall uważa, że wyglądam jak strażak Sam. ( Sam jest tuuper xD Saim )
53.Zayn: Nie kocham kotów. *wszyscy chłopcy - wtf* Louis: COŚ TY POWIEDZIAŁ?! ( oouu, Zayn - chańba !! xd Ale i tak cię wielbię xD )
54.D: Wolałbyś byc nagi do końca życia, czy nie miec włosów? Harry: Wolałbym zostac nagi. D: Tak czy inaczej, będziesz miał przeciągi... Harry: Ale w tych dobrych miejscach. ( Czemu mnie nie dziwi wypowiedź Hazzy? ;d )
55.Zayn: Moim noworocznym postanowieniem jest zrobienie najlepszej muzyki na świecie! ( Ej no helooł ! A co teraz robisz? )
56.*prowadząc malutki samochodzik* Liam: Nie mam ubezpieczenia!
57.Niall: Jeśli Liam jest ze mną, czuję się jak dziecko, albo dziewczyna Liam: Niall, skończ jeść. Niall: Widzicie?
58.Niall: Jeśli miałbyś jakaś super moc, jaka by to była? Liam: Chciałbym być niewidzialny! Zayn: Już jesteś. ( >.< )
59.*Louis całuje lalkę Harrego* Harry: OOO TAK. ( Hahaha, padłam ^^ )
60.Jeśli mógłbyś być zwierzęciem, to jakim? Niall: Hieną, bo mógłbym się cały czas śmiać. ( Niall Hieną? Hahahahahahah xd )
61.Jakie jest wasze ulubione powiedzenie? Zayn: Vas happenin? *co się stało* Louis: Wyjdziesz za mnie? (Zayn - Mooje też xD Wszędzie to gadam. ^^ Wyczepiste ! ♥, Louis - Taak ! :D )
62.Reporter: gdybyś miał być jakimś meblem, jakim byś był? Harry: byłbym łóżkiem.. bo ludzie robią na nim zabawne rzeczy. Reporter: więc chciałbyś być zaangażowany w to co się tam dzieje? chciałbyś być używany? Harry: taaak. ( Haroldzie! :D Ty zboczeńcu ;d )




Ołł yes !! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz