niedziela, 25 marca 2012

Fakty o 1D part 4.

Heyka. mam znowu dla was fakty ^^

123.Gdzie byście ukryli słonia? Louis: Dlaczego mielibyśmy ukrywać słonia?
124.Chłopcy dokuczają Zaynowi, bo ten zawsze przygotowuje sobie strój na drugi dzień, wieczorem.
125."Czasami widzę i myślę ... mam dość dużo włosów" ~ Harry Styles .
126.Mam bokserki na każdy dzień tygodnia. ~ Liam Payne ( xD )
127.'Zanim zacznę związek,pragnę poznać bliżej dziewczynę ' ~Louis Tomlinson
128.Niall: Kiedy Zayn’a nie było na ostatnich 3 z 4 koncertów , my byliśmy bardzo zagubieni bez niego.
129.Lubię nosić długie skarpetki, za kostkę. ~ Liam Payne ( uoee.. )
130.Niall : Lubię cytrynową herbatę imbirową. Louis: Diva ( ^^ )
131.Louis: O mój boże to wąż,NIALL! Niall: AAAAAAAAAAAAA, gdzie!? Harry: Dla dobra radia,Niall tylko upuścił herbatę...  ( hahaha xd )
132.Zanim stali się "One DIrection", Niall zasugerował, żeby nazywali się "Niall and The Potatoes" (Niall i Ziemniaki). ( hahaha :D )
133."Jeśli dziewczyna poprosiłaby mnie, żebym użył łyżek, zrobiłbym to, bo niechciałbym jej zasmucić" ~ Liam Payne. ( ajć ;* )
134.Liam mówi, że nie wziąłby numeru od fanki, ponieważ uważa, że to nie sprawiedliwe zadzwnić do jednaj, a do innych nie. ( o mamo ;* )
135.Louis klepie Harry'ego po tyłku za każdym razem gdy go widzi. ( >.< )
136.Pierwszym słowem Harry'ego było "kot". ( Ouu ♥ )
137.Harry lubi mówić do swoich dziewczyn 'baby' lub 'sweetheart'.
138.Ulubiona woda po goleniu? Niall : Armani Mania
139.Pidżama,spodnie czy spanie nago ? Louis: To zależy od temeratury,jeżeli jest ciepło i przyjemnie to śpię nago ale jeżeli jest chłodno to preferuję spodnie od pidżamy. Ale prawie cały czas śpię nago. ( hah. za dużo czasu spędzonego z Hazzą ? )
140.Louis i Niall mają dwa miliony followersów na Twitterze
141.Harry zajął drugie miejsce w rankingu "Najmniej lubiane fryzury"  ( najmniej ? ;O moim zdaniem powinien mieć I miejsce. z najbardziej lubianej fryzurze oczywiście :D )
142.Danielle opiekuje się żółwiami Liama pod jego nieobecność.
143.Justin Bieber powiedział cześć do mnie i to było dość dziwne, ponieważ on jest taką wielką gwiazdą na całym świecie. ~ Niall Horan.
144.Louis: Chciałbym być Susan Boyle. Niall: "Dlaczego? Louis: Bo .. hm .. wiesz .. Ona jest dobrą tancerką i takie tam. ( hahaha. ; ] )
145.Gdybyś mógł żyć gdziekolwiek na świecie, gdzie by to było? Liam: Mmm .. Gdzie mieszkasz Zayn? Zayn : Tuż obok ciebie Liam. ( a może tak koło mnie ? )
146.Jestem taką osobą, że gdy jestem smutny to siedzę sam i z nikim nie rozmawiam, ale chłopcy zawsze przyjdą i ze mną porozmawiają. - Niall
147.Najszczęśliwszą dziewczyną na świecie będzie przyszła dziewczyna Niall'a. ~ Zayn Malik. ( nie tylko jego ;* )
148.*O swoim ciele* Harry : Trochę niezadawalające.
149.Liam : Panie Obama czy ma pan "Up All Night"? Prezydent : Leży na końcu mojego łóżka, w kupie moich ubrań.
150.Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on lub oni sprawia lub sprawiają, że jesteś szczęśliwy ~ Zayn Malik.
151.Fryzura Zayna ma 6 cm. ( o mamo ;* ;o )
152.Niall nienawidzi, kiedy dziewczyny są na diecie. ( aj tam. )




1 komentarz:

  1. awww!!!!!!Normalnie boskie;* Tylko o co chodziło z tą Susan Boyle?Bo patrzyłam kto to i nie widzę nic szczególnego

    OdpowiedzUsuń