wtorek, 20 marca 2012

`Chwila z mojego życia. ^^

Dzień jak co dzień. Wstałam rano, poszłam do łazienki. Wykrztusiłam tylko "Oł maj gasz. ale mam szope na głowie. Ogarnęłam się, ubrałam rurki, bluzkę, bluzę, adidasy i skórę. Wyszłam na przystanek. Przed domem jeszcze sie wróciłam po plecak ( >.< ). Skleroza xD W shool pierwszy W-F ^^ potem do kościoła na rekolekcje i nam miną Polak i Angielski ; >. Obmyśliłyśmy strategię jak się jutro udać na wagary z moimi naj xd Jakby nas przyłapali, to jedziemy na casting do Trudnych Spraw ♥ :D:D Przyszłam do domu. Walnęłam się na łużko :D Po chwili otworzyłam laptop i weszłam na skajpaja. :D
Ahh.. Ja i ten mój nudny dzień.

Ale miałam Zaisty sen ^^ O 1D. xd Dosłownie o Niall'u.

Dzień jak co dzień, chodziłam po domu w luźnej koszulce z 1D, trampki, rurki niebieskie, i naszyjnik z 1D którego nie ściągam. ^^ Chodziłam tak po domu i nie mogłam znaleść sb miejsca. Gdy nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Jedząca kanapkę z nutellą poszłam otworzyć. To był Niall ( ♥.♥ ) Ja stałam jak wryta z kanapką w ręce. Podszedł do mnie przytulił i zjadł kanapkę.

Hahah xd Czemu mnie to nie dziwi. Ale co on sobie myślał!? Ja bd głodować? :D


Weszłam na gmail.com i mam wiad z yt. że do filmiku tegoo --> http://www.youtube.com/watch?v=iGjRI8DYeA0&feature=email&email=comment_reply_received mam naj odp xD No i się jarałam tym xD

macie parę gifów --

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz