sobota, 24 marca 2012

Jestem padnięta. Cały dzień jeździłam na rowerach z koleżankami :D I te psy co nas goniły. lub noga z Wójcikiem :D


93.Harry : Widziałem Zayna, który szczotkował zęby biorąc prysznic. Zayn : To jes po prostu oszczędzanie wody i czasu.
94.Ile książek czytasz? Louis : Zaczęłam czytać książkę Davida Beckhama, ale potem... mój pies ją zjadł. ( hahaha )
95.Nienawidzę, kiedy widzę faceta, który znieważa dziewczynę lub jest zły na nią. I od razu myślę, że ona będzie miała lepiej ze mną. - Niall ( no pewnie ;** )
96.Powiedz nam coś, czego nawet super fani nie wiedzą. Louis : Niall jest Irlandczykiem. ( no wow. xD )
97.Kiedyś gdy Zayn się upił tańczył wstrętny taniec i flirtował z facetem. ~ Liam Payne. ( to, że tańczył to ok, ale że flirtował z facetem? o.O )
98.*Liam na Twitcamie z muzyką w tle, nagle przychodzi The Wanted* Liam : Dobra, znajdę inną piosenkę.
99.Gdybyś mógł wymyślić jakieś lody, co byś wymyślił? Zayn : Mint chocolate chip. Liam : Taki smak już wymyślili, ty pączku!"?
100.Życie jest pełne zaskakujących zdarzeń, wszystkie one się nie bez powodu, chociaż możemy żywić urazę. ~ Zayn Malik. ( z serii, cudowne, nieziemskie, extra, powalające, złote myśli Zayanka ;** )
101.Na randkę ja zwykle wybieram siedzenia na tyłach kina, więc mogę całować dziewczynę cały czas. ~ Liam Payne. ( o mamo ;* )
102.Liam jest bardzo dojrzałym facetem. I podziwiam go za to. ~ Harry Styles.
103.Jesteśmy w trakcie próbowania bycia całkowicie sobą. Nie możemy tańczyć, nie jesteśmy doskonali. ~ Louis Tomlinson. ( jesteście doskonali ! ♥ )
104.Niall : Harry był strasznie upity podczas Brits, że nie pamiętał że rozmawiał z wokalistą Coldplay. Liam: To prawda.
105.Zayn: Niall mamy specjalną pizzę dla Ciebie i dla mnie. Niall: "Co to ​​jest? Zayn: *Otwiera pudełko pizzy* Rozmoczony!
106.Zayn : Patrz Niall, jestem tak gorący. Niall : Nie jesteś jedzeniem, więc mnie to nie obchodzi. ( hahaha )
107.Mamy dwóch zawodników! Liam'a Payne oraz Zayn'a 'nadwagę' Malik! ~ Louis Tomlinson. ( nadwagę. chodzi o to, że Malik włożył sb coś pod bluzkę i wyglądał jak otyły :D )
108.Harry: Co jest najbardziej ulubione na płycie? Dziewczyny : Kochamy was. Louis : Oh, to na kolejnym albumie. ( < 3 )
109.Jestem Niall. Ten Irlandczyk. ~ Niall Horan.
110.Louis: Harry jest najmądrzejszy z zespołu. Zayn: Zastanów się co mówisz. ( hahaha ;D )
111.Nienawidzę jak chłopcy na złość mówią na mnie Boo Bear. Naprawdę tego nienawidzę! ~ Louis Tomlinson. ( Boo Bear :D )
112.Zayn: Co byś zrobił gdybym zjadł twoje jedzenie? Niall: Nic, ogoliłbym ci głowę gdybyś spał. ( hah. rzeczywiście NIC ;p )
113.*O Kevinie*. Sława uderzyła mu do głowy i ma mnóstwo innych ptaszków. Nie interesuje się mną. ~ Louis Tomlinson. ( ouu.. )
114.Ulubiona piosenka z albumu? Harry: More Than This. Louis: Moments. Niall : One Thing. Zayn i Liam : I Want. ( Zayn, Liam - żółwik !! )
115.Kto najbardziej przytula/całuje/obściskuje fanów? Harry: Zayn. Zayn: Byłem w związku siedem miesięcy, więc to nie ja. To musisz być ty, Harry!
116.Chłopcy o Harrym. Niall : KRĘCONY! Louis : Bezczelny. Niall : I on jest bardzo kręcony. Louis : Masywny flirt. Wielki przyjaciel.
117.Witam dziewczyny, które są piękne i nie wiedzą o tym, głowa do góry, jesteś piękna. ~ Niall Horan. ( jaa.? Tsa. )
118.Zayn najbardziej lansuje się samym sobą. ~ Louis Tomlinson.
119.Moje ulubione wspomnienie z dzieciństwa to kiedy strzeliłem dwa gole dla mojej drużyny piłkarskiej w dniu moich urodzin.~Harry Styles. ( aww ; ] )
120.Z kim chciałbyś najbardziej duet? Liam : Niall. Niall: Liam, jestem w zespole z tobą. Liam : Oh tak. ( hah )
121.Co będzie jeśli zakochasz się w fanie? Louis : Jestem już zakochany w nich wszystkich. ( ♥-♥ )
122.*Dziewczyna rzuciła ziemniakiem w Niall’a* Dziennikarz: Czy możesz powiedzieć, co to znaczy? Niall: Jesteś piękny, jak ten ziemniak. ( hahaha :D *marchewki lepsze!*)

animki tym razem ^^:


Zayn i Louis ( Zais )


Aww ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz