piątek, 30 marca 2012

Fakty o 1D part 8.

#273.Podobno podczas kręcenia teledysku do O.T do Harr'ego podeszła pani około 60 i powiedziała: Caroline nie jest dla ciebie. Jeśli chcesz się zabawić - zadzwoń! i dała mu swój nr. telefonu  ( haha. xD)
#274.Louis: Harry był w tym pokoju nagi 30 minut temu. Harry: Nie prawda. Louis: Prawda. (hahaha, chciałabym to zobaczyć >.<)
#275.Harry: Co jeśli pewnego dnia obudzę się jako Barbie a Niall będzie Kenem? Troszkę go przypomina... ( troszkę ;p )
#276.Gdyby to był wasz ostatni dzień na ziemi, co byście zrobili? *cisza* Zayn: Em... (...) Harry: Kupiłbym trochę kotów. (Hazza - żółwik!! )
#277.Kto jest najbardziej leniwy w zespole? Zayn, Niall, Liam, Harry: Louis. Louis: CO?! ( Ja też xD )
#278.Harry: Zanim znajdę tą właściwą dziewczynę mam Louisa. ( Harry, no czekam :D Lou nie będzie zawsze twój *w przeciwieństwie do mnie* )
#279.Fanka: Czemu nie poprosiłeś mnie jeszcze o rękę? Niall: Nie byłem w pobliżu. Byłem też trochę zajęty, może jak nagramy album i to wszystko. Może jakoś w czasie świąt? Dam ci jeszcze znać. ( o szit, chce być na jej miejscu xd )
#280.Louis: Lubię dziewczyny, które jedzą marchewki. ( Lou, nie wiedziałam, że mnie lubisz ^^ )
#281.Zayn: Potrafię grać na trójkącie. ( szacun ^^ a ja na nerwach! ;d )
#282.Louis: Zayn nosił paski, czuję się jakbym został zdradzony! ( Mvahaha, ja też nosze ;d )
#283.Niall: Osobiście nie chciałbym być jedzeniem, nie chciałbym zostać zjedzonym.
#284.Gdybyś miał przetrwać, którego z chłopaków z zespołu zjadłbyś na samym początku? Liam: (...) Myślę, że zjadłbym... *rozgląda się ostrożnie* Zjadłbym Zayna. Nie wiem dlaczego, ale to byłby on. ( pewnie dlatego, że Zayn to ciachoo :D )
#285.Zayn: Kiedy spotkałem Nialla... pierwsze co mi przyszło do głowy to: DLACZEGO ON ZAWSZE JEST GŁODNY?! ( ten typ tak ma xd )
#286.Harry: Kiedy znika zaufanie, znika też związek. ( ;** )
#286.Harry: Jednego dnia Niall zaśpiewał WMYB po hiszpańsku, byłem z niego dumny, bo zrobił to naprawdę dobrze.
#287.Wszyscy chcemy mieć dziewczynę, która jednocześnie będzie fanką 1D. ( Lece do was!! możecie się mną podzielić. haha Bez skoj. xd )
#288.*piosenka jeszcze się nie zaczęła* Zayn: Baby you light up... Louis: ZAYN Niall: MALIK CZYŚ TY OSZALAŁ?! ( my world, no body ealse! )
#289.Simon Cowell: Fani One Direction rządzą tym światem. ( No ba!! )
#290.Jaka jest twoja ksywka? Liam: Daddy Direction. Jestem tatusiem zespołu. ( słodkie xd )
#291.Gdyby w X-Factor ci nie wyszło, jakiej pracy byś się podjął? Zayn: Zostałbym Power Rangersem. ( Zayn - żółwik !)
#292.Louis: Osobiście nie lubię, gdy dziewczyna trzyma się ściśle wyznaczonych zasad. ( No jestem ideałem! :D )
#293.Louis: Co jest na twoim iPodzie? Niall: Piosenki. ( wow xd Nie no szacun xd )
#294.Zayn: Po raz pierwszy całowałem się w wieku 17 lat. ( TA miała bardzo wielkie szczęście, bo wątpie żeby to był ON xD  )
#295.Niall: Mój akcent zawsze działa na dziewczyny, uwielbiają go, ale szczerze nie mam pojęcia dlaczego. ( No bo jest taki..taki.. wow! Jak to mówi Lou )
#296.Louis: Kiedy jesteś zakochany zrobisz wszystko. Ja mogę pójść nawet na koniec świata!  ( ;** )
#297.Harry: Kiedy Liam spał, Zayn wygolił mu trochę brwi. A kiedy Zayn zasnął ja wygoliłem mu na nogach swoje inicjały! ( hahahaha, jprdl, padłam xd )
#298.Zayn: Kiedy fani krzyczą na mój widok ,to naprawdę sprawia, że moje serce samo się uśmiecha.( ♥:) )
#299.Harry: Jeśli naprawdę cię polubię, to nie ma znaczenia, czy jesteś fanem czy nie. ( ale wiadomo, że fani lepsi :D )
#300.Harry: Na trzecie urodziny dostałem rower. Louis: To słodkie. Harry: Było ciężko nauczyć się jeździć, ale nazywam się Harry Styles ( no pewnie! )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz