wtorek, 20 marca 2012

Fakty o 1D part 1.

Pochawlony. Od niedawna robię bloga więc się jeszcze nie rozkręciłam ^^. Dzień jak co dzień, nudne lekcje, rekolekcje w kościele (z czego miną nam Polak i Anglik:D) i przypały z paczką. Jutro dzień wagarowicza. ^^ Święcicie ten dzień? Ja tak! ;d Macie tu parę faktów ^^

1.Zayn: Kiedy J.Bieber mnie followną, Niall śpiewał 'That Should Be Me', a kiedy followną jego wykrzyczał 'Never Say Never!'. 
2.Louis: Każdy zespół potrzebuj Irlandczyka. ( yhym ^^ )
3.Liam: Jeśli gralibyśmy w horrorze, kto umarłby pierwszy? Wszyscy: Niall! Niall: Tylko dlatego, że nie wiedziałbym o co chodzi!
4.Dziewczyny krągłe, czy chude? Zayn: Krągłe, zdecydowanie. ( Chwała Bogu! ;d )
5.Zayn: Jestem singlem i uwielbiam to.
6.*Zayn śpiewa* Niall: Co ty do chu** robisz? Zayn: Hehe, śpiewam. ( Ojj Niall'er :> )
7.Jaka jest rzecz, bez której nie moglibyście żyć? Zayn: Kurczak.
8.*koncert* Harry: Wszyscy się dobrze bawią? *tłum krzyczy, po chwili na scenie ląduje biustonosz* ( haahaha )
9.*koszulka Harrego* Nie mam pracy, nie mam kasy, nie mam auta, ale jestem w zespole.
10.*na koncercie* Louis: Co będzie następne, mały irlandzki chłopczyku?
11.*na koncercie wyświetlony twitt* "Kto jest największą divą za kulisami?" *wszyscy chłopcy wskazują na Nialla*
12.Liam: W święta brakowało mi nagiego Harrego i pierdzenia Nialla. ( hahaha )
13.Uderzyła cię kiedyś jakaś dziewczyna? Harry: Tak, ale poprosiłem ją o to.
14.Czyli nie myślisz o ożenieniu się i dzieciach? Niall: Nie, jesteśmy na to za młodzi. ( Czeka na tą jednyną z którą bd mieć dzieci ^^ Już lece skarbie :D )
15. Liam: Kiedy byliśmy w NY, poszliśmy na spływ kajakami, Niall wywrócił swój do góry nogami.
16.Harry: Mam dziwne nozdrza. ( Aj tam ^.^ )
17.Louis: Moim noworocznym postanowieniem jest spotkać jeszcze więcej fanów w tym roku. ( ♥_♥ )
18.Chłopaki, co będzie waszym następnym singlem? Zayn: To piosenka! ( No nie spodziewałam się :D )
19.Zayn: Moim największym strachem jest woda, nie umiem pływać. Louis: A co wtedy, gdy ją pijesz, stary? ( Amm.. Zay, może by tak wspólna lekcja pływania? )
20.Louis: Wydaje mi się, że jeśli miałbym być jedzeniem, to byłbym chilli, ponieważ… no wiecie… jestem gorący. ( Hah, bo ba! )
21.Zayn: Zostałem wydalony z kilku szkół za bójki. Zawsze byłem cichy, ale tam skąd pochodzę, musisz mieć kilka blizn, żeby przetrwać
22.Będziecie topless w kolejnym teledysku? Harry: Nadzy. Będziemy jeździć po plaży, na koniach, nadzy. ( hahahaha, "siedze na koniu" Hahahahaha xd )
23.Louis *śpiewając do Harrego*: Czy nie życzysz sobie, żeby twoja dziewczyna była tak gorąca jak ja?
24.*na twitterze do Louisa* Harry: Siedzę na sofie, na przeciwko ciebie... wyglądasz seksownie.
25.Louis i Harry, który były Batmanem, a który Robinem? Niall: Harry to zdecydowanie Robin. Harry: Dlaczego?! *Louis pokazuje kciuki do góry z wielkim uśmiechem*
26. Gdybyś mógł odegrać jakąś rolę w filmie, to jaka by ona była? Harry: Harry Potter. ( ^.^ )
27.Zayn: Po prostu zamknij swoje oczy i rozkoszuj się roller coaster’em jakim jest życie. (Ahh.. On i te jego złote myśli ♥.♥)
28.Louis: Możesz mnie obrażać, ale nie masz prawa obrażać naszych fanów! ( Ahh Lou :> )
29.Liam: Jestem tatą w zespole, staram się ich powstrzymywać, ale nigdy mnie nie słuchają. ( No, no Lii, gratuluję synów xDD Ty też niczego sobie ^^ )
30.Liam: Spędzam tak dużo czasu z Niallem, że nawet nie zauważyłem kiedy zacząłem mówić z irlandzkim akcentem.
31.Harry: Kocham moje kręcone włosy. Louis: Pamiętasz to jak ci je wyprostowałem? Harry: ZAMKNIJ SIĘ! To był koszmar! ( Lou! Nie wolno tykać włosków Hazzy ! :D )
32.Harry: Naprawdę nie wiem dlaczego ludzie porównują nas do Justi… Niall: Kocham Justina Biebera! Harry: Teraz już wiem. ( Hahahha xd )
33.Zayn: Chyba naprawdę nie powinienem tego mówić, ale raz, kiedy wygłupialiśmy się z Liamem skończyło się to pocałunkiem. ( Hah, chciałabym to zobaczyć xD )
34.Na jakim filmie ostatnio płakałeś? Niall: "Gdzie jest Nemo?”, kiedy się zgubił... Czyli przez jakieś 70% filmu. ( Niall - żółwik ! )
35.Zayn: Harry lubi ściągać z siebie swoje ciuchy. ( Hah, no po co będzie takie ciało się chowało pod ubraniami xd )

Haha xd To zdjęcie mnie rozwaliło :D (tłum: Witam w klasie areobiku Niall'a. Zayn ręce wyżej. Liam ucieka. Dobra robota Lou. Harry, co ty do cholery robisz?!)  Hahah xd 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz