środa, 28 marca 2012

Fakty o 1D part 7.

Dzisaj w shool było meega ;** pierwszy W-F ^^ wszyscy na orliku grali w siatkę, pare chłopaków grało w jedno podanie, a ja z Izą i Roksi wygupiałyśmy się przy piosenkach One Direction ♥ Mamy meega nauczyciela od W-F bo nie rekwiruję fonów :D ostatni też był W-F, przeszkadzałyśmy chłopaką jak grali w noge xD

faktyyy:

#215.Raz koń kopnął mnie w głowę. Myślę że zwierzęta nie lubią mnie za bardzo - Harry. ( Bidulek, ale ja cie lubie! )
#216.Louis chciałby kiedyś ubrać wysokie obcasy bo sądzi że jest za niski. ( Aj tam )
#217.What Makes You Beautiful było 3 najszybciej sprzedającym się singlem w 2011 roku.
CHŁOPAKI TRAFILI NA 1 MIEJSCE W LIŚCIE BILBOARD 200, CO NIE UDAŁO SIĘ DOTYCHCZAS ŻADNEMU BRYTYJSKIEMU ZESPOŁOWI.  ( Zdolniachy ;** )
#218.Chłopcy są nr. 1 także w Kanadzie i 11 innych krajach. ( Ouu jes !! )
#219.Harry był wczoraj w Muzeum Sztuki Nowoczesnej a Liam, Danielle i Niall na meczu.
#220.Mama Niall'a była na widowni podczas występu chłopaków w Today Show. Niall powiedział wtedy: Moja mama jest teraz w tłumie! Przyjechała z Irlandii! http://data.whicdn.com/images/25257835/-Nialls-Mommy-one-direction-29913762-500-238_large.gif
#221.Miłość jest wtedy gdy jesteś przy kimś i on/oni sprawia/ją że jesteś szczęśliwy - Zayn. ( o mamo ;** )
#222.Liam napisał na twitter'ze do prezydenta Obamy z zapytaniem czy on ma już płytę 1D. Ten odpisał: Leży na końcu mojego łóżka, w kupie moich ubrań. http://data.whicdn.com/images/25295667/530888_326148490782929_211787675552345_1010462_1842345481_n_large.jpg
#223.Liam nienawidzi masła orzechowego i galaretkowych kanapek. ( e, że czego? wy ty fy? )
#224.To naprawdę fajne wiedzieć że mogę sprawić że dziewczynie robi się słabo/mdleje na mój widok, nie będę kłamał - Zayn. { tak jak z tą laską która zemdlała jak dotknął jej ręki podczas spotkania z fanami. podobno powiedział wtedy: Kur*a, chyba ją zabiłem :D haha. }
#225.Harry jest jedyną osobą w jego rodzinie która ma naturalnie kręcone włosy.
#226.Louis staje się jedną z najbardziej opiekuńczych osób jeśli chodzi o jego przyjaciół.
#227.niall:"Jeśli Harry nosi czapkę znaczy, że spał z kimś noc wcześniej" ( hah, trzeba paczać )
#228.kiedys zrobiłem ostra imprezę w domu , oczywiscie moi rodzice wyjechali i o niczym nie wiedzieli do czasu kiedy nie zadzwoniła do nich policja ..zeby przyjechali odebrac mnie z komisariatu , poniewaz byłem troche pod wpływem alkoholu ,nie chcecie  wiedziec jaki miałem za to koszmar w domu! - Lou ( o.O )
#229.Liam: *przez telefon do fana* Miło Cię poznać. Andy: Miło Cię poznać? Kto spotyka ludzi przez telefon? Liam, Ty prostaku!
#230.Chłopaki: wszyscy mieszkamy w tym samym miejscu. wiecie że teletubisie mieszkały w swoich osobnych chatkach, ale te chatki były częścią jednego, wielkiego zbiorowiska. to dokładnie tak jak u nas
#231.Ulubionym programem TV Niall'a jest "Dwóch i Pół".
#232.Niall powiedział że jedzenie na Brit Awards było niesamowite, ale porcje były za małe. ( ahh Nialler ^^ )
#233.Harry powiedział że gdy naprawdę kocha dziewczynę, ciągle znajduje wymówki żeby całować ją co 5 minut. ( aww ;** )
#234.Louis chciałby najpierw mieć syna a później córkę, żeby starszy brat mógł chronić małą. ( ;** )
#235.Zayn uwielbia nosić bransoletki od fanów. Najczęściej jest na nich wypisane jego imię. ( dawaj adres a dam ci tone tego osobiście :D )
#236.Chociaż Niall jest leworęczny, nauczył się grać na gitarze prawą ręką.
#237.Harry czeka na dziewczynę która sprawi że będzie miał miękkie kolana.
#238.Harry uwielbia to jak wielką uwagę wśród dziewczyn przyciągają jego włosy. ( Loczek ♥ )
#239.Jestem taką osobą że gdy jestem smutny to siedzę sam i z nikim nie rozmawiam, ale chłopcy zawsze przyjdą i ze mną rozmawiają - Niall.
#240.Louis śpiewa Harry'emu Brytyjski Hymn żeby go obudzić. ( Słodkie ;** )
#241.Fanka : Cześć, czy powiesz mi : Ja kocham cię? Niall : Kocham cię. Fan : Kocham cię! Niall : Nie, ja cię kocham!! ( o nie, ja cię kocham ! )
#242.Liam: Co jest najtrudniejsze w byciu w boysbandzie. Zayn: Nie ma nikogo! Kochamy się nawzajem! #243.Harry: Nie ma dziewczyny! ( cholera! a o mnie to się zapomina. )
#244.Kto jest najlepszym członkiem 1D? Zayn: Wszyscy. Niall : Tak, wszyscy. Liam:Jesteśmy braćmi. Louis : Harry. Harry: Louis. Louis : LOL.  ( LiLouZaHaNiall ♥ [ Liam, Louis, Zayn, Harry, Niall ] )

Kaboom !!



1 komentarz:

  1. No to piona, Niall (#236.Chociaż Niall jest leworęczny, nauczył się grać na gitarze prawą ręką.)

    OdpowiedzUsuń