poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Fakty o 1D part 8.

Hey. Sorki, wczoraj nie dodałam postu.. Sorry. ; ] za to dzisiaj nie dodam jednego, nie dwóch, tylko trzy posty! ;3 maacie fakty:

#331.Louis : Kocham cię. Harry : Kocham cię. Niall : Czy możecie robić swoje bromance później? Jesteśmy na antenie. ( aww ;** )
#332.Liam był harcerzem, gdy był młodszy. ( słodkie ^^ )
#333.Właśnie oglądałem "Stay Strong" od Demi Lovato. Niesamowita historia! ~ Niall Horan.
#334.Jeśli lubisz słońce, idź do iTunes i kup "Up All Night". ~ Niall Horan. ( już lecee ! ;p )
#335.Myślę, że miałem sen, kiedy miałem sześć lat, że chciałbym uzyskać numer jeden w Ameryce. ~ Niall Horan.
#336.Po prostu gram "Skyscraper" na gitarze. Melodia! ~ Niall Horan.
#337.To co pytacie mnie na temat Mirandy, to nie prawda. ~ Niall Horan.
#338.Ostatni raz, kiedy byłem na randce, dziewczyna próbowała mnie pocałować i musiałam udawać, że nie wiem co ona robi. ~ Louis Tomlinson. ( >.< Młahahha xd )
#339.Nie mogę znieść ich po tym jak jeden kiedyś przyleciał przez moje okno łazienki i poszedł za mną podczas gdy robiłem siusiu. - Niall ( xd )
#340.Ludzie nazywaja mnie poważnym, ale jestem jedyny w grupie... Co się dzieje na tym świecie? ~ Liam Payne.
#341.Niall naprawdę boi się gołębi. Musimy go chronić. ~ Harry Styles. ( Bidulek.. :3 )
#342.Ja jestem naprawdę nerwowy, kiedy gołębie latają przed występem. ~ Niall Horan. ( To Kevin xd )
#343.Dzisiaj jest narodowy dzień dekoltu. Co za wspaniały, wielki dzień. ~ Louis Tomlinson.
#344.To dziwne,widząc jak wiele może zmieścić się w ciągu roku.Ile rzeczy można zrobić i jak różne twoje życie może się stać. ~ Zayn Malik.
#345.Czy ty i Louis spotykacie się? Harry : Tak. ( czuje się zazdrosna ;p )
#346.Gdybyś miał trzy życzenia, co byś sobie życzył? Liam : Dowiedzieć się jak jeździć, mieć ładny samochód i go prowadzić.
#347.To, że masz wady to nie znaczy, że nie jesteś piękny. ~ Zayn Malik.
#348.Poślubiłbym Louisa. On jest zabawnym chłopakiem, dobrym moralnie, czarujący chłopakiem, byłby dobrą dziewczyną! ~ Niall Horan. ( hazza się wkurzy xd )
#349.Co byś zrobił, gdybyś miał jedną noc podczas której miałbyś zaimponować dziewczynie? Louis: Opowiadałbym kawały. ( nie no, padłabym ;p )
#350.Harry raz prawie spalił dom. ~ Niall Horan. ( Hue Hue Hue xd To co on tam robił? o.O )
#351.Harry mi kiedyś powiedział, że gdybym był dziewczyną, byłbym pierwszym na jego liście. ~ Zayn Malik. ( :O a Lou .? Ahh, no tak.. on jest mój. xd )
#352.*O randce* Niall : Zabrałbym do Nandos, ponieważ to jest genialne! Nie jestem jakoś super romantyczny, ale sprawiłbym, że... świetnie by się bawiła. ( ^^ )
#353.Liam, mam dla ciebie prezent! *daje łyżki* Liam : Aaaa! Fanka: Chcę żebyś z nich skorzystał. Liam: To nie jest możliwe. Nie zrobię tego! Nie ma mowy. ( nie wolno Lii straszyć!! :p )
#354.Harry : Moja mama cały czas mówi na mnie kochanie. Zayn : Ah! Kochanie! Harry : Zayn, twoja mama nazywa cię małym dzieckiem.. ( hahahahahahaha, no i leże ;D >.< )
#355.Kto ma najlepsze włosy? Chłopcy: Harry! Harry: Mam najwięcej włosów, ale nie powiedziałbym, że są najlepsze. ( naj, naj, naj!! )
#356.Wolę lizać stopy Harry'ego, ponieważ pupa Nialla jest jak bomba zegarowa. ~ Liam Payne. ( WyTyFy? xd )
#357.Jeśli miałbyś ostanie dwadzieścia cztery godziny życia co byś zrobił? Zayn : Chciałbym zagrać po raz ostatni koncert z One Direction. ( aww ;** )
#358.Jak można nie kochać Nialla? On jest jak miś, który po naciśnięciu na brzuch, mówi : Ja kocham Biebe'ra. ~ Zayn Malik. ( aww ;** Ja chcem takie misie w kształcie chłopaków z 1D którzy mówią.. "kocham Klaudię" aww;** )
#359.Jestem oniemiały. Nie mówię dużo, ale jestem oniemiały. ~ Zayn Malik.
#360.Gdybyś mógł przytulić dowolnego artystę, kto by to był? Liam : Niall. Harry : Adele, zdecydowanie Adele. Louis : *Uderza Harry'ego*. ( Haroldzie! Zraniłeś uczucia Louisa, hańba ci ! :p )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz