wtorek, 10 kwietnia 2012

Chłopaki w Sydney.

Aww ;** Same ciacha! < 33 *Teleportacja do Sydney*

Macie 40 zdjęć a ja lece do chłopaków ;* Bajoo! Pozdrowie ich od was >.<
 
Liam - Mrauu, wędkuje < 3


Co Niall robi na statku? - No oczywiście je. ;** 


Zayn, Hazza, Lou na lotnisku w Sydney.


Fani pod ich hotelem. 


Larry Stylinson spacerują po Sydney ;p


Liam xd


Awwwww. Sam SEX ! 


Lii wędkuje. Naucz mnie stary! < 3


Nie ma to jak opalanie xoxoxoxoxo


O jaa. Nauczcie mnie pływaaać!! 


Liii < 3


Mraahaa xd Sexy!


Nowy tatuaż ( ♥ )





Cholera jasna, jepierdziele! Nie pal chłopie!! 



Mrr.. Lou is soooo sexy < 333



Co on robi z tymi nagami o.O



Hahahahahhaha xd

Harry w czapce?
Ciekawe co robił w samolocie. xDDD

Ooo jaaaaaaaaaa :***



Wery, Wery, Wery, Wery, Weeeeeeeeeeeeeeeeeeery SEXY ^^

Haha xd



Zayn. Nie no zgon! ♥_____♥













No to tyle.
STWIERDZAM ZGON, BO JACHT < 3333

2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia !
    profesjonalny skok do wody Harry'ego
    i jego sweet focie mnie rozbrajają, hahah ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zapraszam na mojego bloga
    http://kwiatowa16.blogspot.com/
    i prosze komentujcie bo czasem odechceiewa mi się to pisać! ;(

    OdpowiedzUsuń