piątek, 6 kwietnia 2012

Fakty o 1D part 10.

Oł maj gasz. Nie wchodziłam na bloga ok. 4 dni.. sorka, coś mi się z netem zrobiło ;p Ale nadrobie wszystko xoxo
Fakty:

#391.Co przyciąga was najbardziej do dziewczyn? Louis: PIERSI! ( Ahh, ta szczerość :D )
#392.Zayn: Raz zjadłem ostatniego czipsa Nialla, w zamian za to chciał mi za to odgryźć rękę! ( Niall! Nie wolno tykać Zayanka ^^ )
#393.Widzieliśmy się nago, już pierwszego dnia, przed byciem w domu jurorów. Harry był pierwszy... ale to chyba, żadna niespodzianka?
#394.Louis: Kiedy Zayn jest pijany, zaczyna naprawdę zabawnie tańczyć! ( chciałabym to widzieć :D )
#395.Liam: Jednego dnia miałem Zayna na podłodze, trzymałem go za szyję, Lou siedział na moich plecach i krzyczał "ARGGGHH!"
#396.Niall: Mamy szczęście, świetnych fanów. Ale co jeśli nie będzie podobać im się nasza muzyka? Jak długo to wtedy potrwa? ( bez obaw Boys xd )
#397.Louis: Myślę, że zabawne jest to, że tak naprawdę jesteśmy normalnymi ludźmi. *po krótkiej chwili ciszy Harry go policzkuje*
#398.Zayn: Lubię dziewczyny w kapeluszach. Niall: A ja rozsądne. Harry: Lubię dziewczyny, które mają dwoje oczu.
#399.Który ma dziewczynę? Zayn: Mam czterech chłopaków, czy to się liczy?
#400.Harry: Bycie nagim sprawia, że czuję, że żyję. Wszyscy powinniśmy to robić! ( aha. jasne xd )
#401.Zayn: Szliśmy przez park i powiedziałem 'patrz, martwy ptak! A Harry spojrzał w niebo i powiedział 'gdzie?'( Hahahaha. xd )
#402.Zayn: Halo? *Lou udający dziewczęcy głosik* Louis: O MÓJ BOŻE ZAYN. JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ. Zayn: Cześć Louis. ( Nie no leże >.< )
#403.Louis: Nie możemy powiedzieć, że to wina Nialla, czy coś? ( hahahaha, wszystko na Niallera ♥ )
#404.Opiszcie Zayna. Harry: Jest naszym badboyem Zayn: “Dlaczego?” Liam: Jako jedyny masz brodę! Zayn: Zapomniałem się ogolić! ( Ale z brodą jest taki.. taki.. SEXY!:D )
#405.Harry: Nienawidzę tego, że mam więcej followersów niż reszta chłopaków. Wkurzam się, bo One Direction to nie tylko ja. ( Ja tam wszystkich follow'uje. Mój twitter --> https://twitter.com/#!/Kaboom1D )
#406.Harry, co to takiego na twojej szyji? Malinka?' Louis: Oh, to ja mu to zrobiłem.
#407.Liam: Cher jest tylko znajomą. Louis: Widziałeś kiedyś film 'To tylko seks'? Liam: Chcesz wylądować w basenie? ( >.< >.< >.< )
#408.Niall: Jest jedna rzecz, którą kocham bardziej od jedzenia i jest to Louis. Louis: Kocham cię bardziej niż moje marchewki. ( Hahahaha xd )
#409.Jesteś fanem Harrego Pottera? Harry: Tak, wielkim! Liam: To dlatego ma tak imię.( Niach, Niaach ♥ )
$410.Liam: Uff, jak tu gorąco! Zayn: Oh, przepraszam, zaraz wyjdę. ( Rozjeb totalny ^^ ♥ )
$411.Gdyby chłopaki mogli wybrać sobie 6 członka zespołu to byłby to Ed Sheeran.
$412.Niall sądzi że Sofia Vergara jest gorąca.
$413.Chłopaki najwyraźniej zagrają w tym roku parę koncertów w Szwecji. ( A Polska? Welloooł, tu też są ludzie ! )
$414.Dla Liam'a ulubioną częścią swojego ciała są ramiona.
$415.Liam lubi robić dużo rzeczy na własną rękę.
$416.Harry nie lubi dziewczyn które palą. W ogóle nie lubi gdy ktoś pali.
$417.Zayn nie lubi/nie pozwala oglądać swoim znajomym filmiku z bootcampu gdzie tańczy bo sądzi że to żenujące. ( słodko tańczysz ^^ )
$418.Jestem całkiem romantyczny, potrafię być dobrym chłopakiem. Nie pozwoliłbym jej wracać samej do domu i tego typu rzeczy - Niall. ( o mamo;** )
$419.Będąc Beatles'ami naszej generacji.. To niezwykle schlebiające, ale nie jestem pewny jak serio to bierzemy ponieważ to to wydaje się takie nie realne - Louis.
$420.Liam powiedział że nie pamięta ile miał lat gdy stracił dziewictwo. ( dziewictwo?! chyba "kiedy przestał być prawiczkiem" xD )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz