poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Fakty o 1D part 9.

Kolejna dostawa faktów ^^

#361.Harry : Chciałbym latać samolotem. Louis : Ja nie lecę tym samolotem.
#362.Zayn, dlaczego lubisz Megan Fox? Zayn : Ona jest rzeczywiście gorąca. Harry : Jestem gorętszym człowiekiem. *śmiech*.
#363.Zayn jest bardzo opiekuńczym facetem. Zwłaszcza jeśli chodzi o Nialla. ~ Harry Styles.
#364.*Raz dziewczyna podeszła do Harry'ego i poprosiła o numer telefonu*. Louis : Przepraszam, on jest mój. ( haha. )
#365.Jeśli miłość jest rzeczywista to wzrośnie nade wszystko. ~ Zayn Malik.
#366.Żadna z was dziewczyny, nigdy nie powinna mówić, że jest brzydka. Każdy jest piękny, nie ważne jak. Uroda jest szatą człowieka.
#367."Jeśli moja dziewczyna okazałaby się fanką One Direction, chciałbym śpiewać jej cały czas." - Nialler ♥ ( o mamo ;** )
#368.Żadna z was dziewczyny, nigdy nie powinna mówić, że jest brzydka. Każdy jest piękny, nie ważne jak. Uroda jest szatą człowieka.
#369.Jak widzisz siebie za dwadzieścia lat? Niall : Starzej. ( hahaha. )
#370.Niall: Nienawidzę, gdy nie mogę zbliżyć się do naszych fanów. Harry: Ja też. Oni potrzebują naszych uścisków. ( Harry, a nie czasem - Ty potrzebujesz naszych uścisków? :D )
#371.Harry jest największym złodziejem jedzenia. Nawet jeśli ma pełno swojego jedzenia, będzie podkradał twoje. ( Młahaha. )
#372.Blackberry które mają Liam, Zayn i Niall to Blackberry Bold 9900.
#373.Jeśli Niall mógłby sie przenieść w czasie, chciałby wrócić do tego, kiedy się urodził. ( Słit :** )
#374.Zanim Zayn został sławny powiedział: potrzebuję tylko kogoś kto powie mi że umiem śpiewać. ( Umiesz śpiewać! *.* )
#375.Liam jest bardzo wybredny jeśli chodzi o jedzenie i czasem wkurza to chłopaków. ( Liam - żółwik ! )
#376.Ze wszystkich chłopaków to Louis traktuje rzeczy najmniej poważnie.
#377.Hazza mówi że jego najgorszym nawykiem jest ciągłe chodzenie nago.
#378.Niall: Jedzenie to mój najlepszy przyjaciel. ( czemu mnie to nie dziwi? )
#379.Chłopcy uważają, że homoseksualnych fanów przyciągają najbardziej Zayn i Louis. ( Młahahahaha >.< )
#380.twitter - konto Liama* Liam: Śmierdzę. *chwilę później* Liam: Przepraszam, to był Louis. ( Ojj Lou, nie ładnie xd )
#381.Raz obudziłem się w domu przypadkowego faceta, ale ja naprawdę nie wiem, kto to był. ~ Louis Tomlinson. ( Hahahahahahaha,. Padłam. )
#382.Louis: A Harry był jak zwykle uroczy. Niall: Bezczelny facecik. Zayn: Spójrz na jego dołeczki! *dotyka i pokazuje dołeczki Harry'ego*
#383.Gdybyście mogli zmienić nazwę 1D, na co byście ją zmienili? Harry: Jeden Krok. Liam: Piątka chłopaków. Zayn: Kręcona skarga. ( H:One Step, Liam: Five boys, Zayn: Action shot. | nie ma co.. fajne :D )
#384.Fan: Jesteś najpiękniejsza rzeczą jaką kiedykolwiek widziałąm w moim życiu. Zayn: Dziękuje! Nie jesteś zła!
#385.Mam dwa żółwie domowe, ale dzisiaj zostały oddzielone, ponieważ jeden z nich żuł nogę drugiego. ~ Liam Payne. ( HueHueHueHueehuehuehu :D )
#386.Nie patrzę pod łóżko. Każdy próbuje mnie przestraszyć jednak to nie działa. ~ Liam Payne.
#387.*Podczas trasy BTR* Niall : Nie chcę żyć bez ciebie. *Wskazanie na fanów*.
#388.Jeśli zainstalowano aparat szpiegowski w naszym autobusie, to prawdopodobnie zobaczysz Nialla, który dużo śpi. ~ Liam Payne. ( i herrego który chodzi nago >.< )
#389.* 1D skaczą na kanapę * Zayn: Och, uderzyło mnie prosto w głowę. Liam: To była moja ręka. Zayn: Cokolwiek to było, mnie zraniło.
#390.Jakie jest twoje ulubione amerykańskie jedzenie? Chłopcy: Cheeseburgery, suszone mięso z wołowiny, kukurydza ...  Niall: Lubię wszystko co jadalne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz